Friday, April 6, 2007

Adonai Elohenu Adonai Ehad


Ela to moja najlepsza przyjaciółka - znamy się od 16 lat. Wychowywałyśmy się razem, jadłyśmy z jednej miski, rzucałyśmy w siebie kamieniami/piaskiem, ona wyciągała mnie ze stawu, spóźniałyśmy się na 2 autobusy po to żeby stopem wracać do domu... Ciekawie było i mam nadzieje że ciekawie będzie:) Dzięki że mnie wspierasz, kochanie:*


***

Miałam piękny sen, naprawde piękny... Śnił mi się Bóg... Staruszek z białą brodą, w pożółkłych, obstrzępionych szatach...Miał niebieskie, śmiejące się do mnie oczy... Spacerował po wzgórzu, obsianym nie wiedzieć czemu niebiesko-zieloną trawą. Na sam koniec tego snu zobaczyłam napis "Mysterious" (ang.tajemniczy) i obudziłam się... Dziwny...
Nie napisałam dokładnie całego snu, tylko główny wątek...Wątek, który wydał mi się najważniejszy... Reszta była taka nieistotna. A może nie powinnam w ogóle zwracać uwagi na sny? Sprawdziłam w senniku, tak z ciekawości:

Bóg

zawsze nader ważny sen; złagodzenie wewnętrznych napięć i depresji;

uwielbiać go: umocnienie wiary;

ujrzeć i rozmawiać z nim: radość i błogosławieństwo;
chwalić go i wielbić: szczęście i błogosławieństwo po wsze czasy.

Ciekawe :)



9 comments:

Szymon/Alus Van Zuoo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Szymon/Alus Van Zuoo said...

:] I gratuluję snu :] :* ;] mam nadzieje że Cię na wołczyn skusi;]

Anonymous said...

Na Wółczyn i inne głupoty to ja jej nie puszczę ! :(

Za fotkę Cię zabije bo to taka erotyka specjalnie dla Ciebie złotko :P a wspierać Cię będę zawsze bo jesteśmy razem i zawsze chcę żeby tak było :) 'jesteś moja i tylko moja ' :P are you lesbian? :D:D

Anonymous said...

acha, i wspaniałe tłumaczenie/wiersz ?

A co do snów to sprawdza sie tylko te które nie dają nam spokoju albo zapamiętały się idealnie :) po za tym to z nimi jest jak z horoskopami.

Szymon/Alus Van Zuoo said...

Czemu nie puścisz?? to nie głupoty :] ... Mi się tam podoba ... i naprawdę warto ...

Anonymous said...

Niee...Kościół to złoooooo.Po za tym niech się laska wyszaleje a nie robi mocherem w wieku 16lat!

Anonymous said...

Niee...Kościół to złoooooo.Po za tym niech się laska wyszaleje a nie robi mocherem w wieku 16lat!

Anonymous said...

Elka, kocham cie;)

Anonymous said...

Ja też:D