Monday, April 9, 2007

~~

uwielbiam to zdjęcie:)

Dałam sobie 15 min na napisanie tej notki... Siadam w zasadzie bez jakiegokolwiek pomysłu na tą notkę.
Dzisiaj śmigus dyngus ~~ piękny pogański zwyczaj... Moja matka pokropiła mnie rano wodą...'symbolicznie'... Tata zagadał mnie w łazience i oblał... W zasadzie to poranek był całkiem przyjemny ~~ potem wstałam...

--> azaliż Lany Poniedziałek? <--


Jestem po nocy pełnej koszmarów... Sprawdziłam w senniku *nie żebym w to wierzyła!* i wyszło że 1) rychło wyjdę za mąż; 2) będę miała szczęście...Fajnie, nie?:)

Ostatnio ktoś zapytał się mnie, na jakiej podstawie wierzę w Boga... Najgorsze było to, że nie umiałam odpowiedzieć... Bo ja po prostu Go CZUJĘ...A ONI chcą ode mnie argumentów...Ehh

Wiem, że jestem dziwna:)) I tak mnie kochacie:*

AA ~~ Na bierzmowaniu biorę sobie imię 'Thea' (Joanna Anna Thea Mieszczak) :)
Mi się podoba:P

MARANA THA

Duch Pana na Nim spoczął
On zapowie prawo
Wszystkim narodom
On nie będzie się spierał
I nie będzie krzyczał
Nie usłyszą Jego głosu
Na ulicach

Marana Tha!

Bóg ujął go za rękę
On jest sługą Pana,
Światłem narodów
On otwiera oczy,
On uwalnia jeńców
Tych co mieszkają
W ciemnościach
Nie złamie trzciny nadłamanej
Ani knota nie dogasi tlącego
On otwiera oczy,
On uwalnia jeńców
Tych co mieszkają
w ciemnościach

Marana Tha!
*Poczuła dziwny napływ inwencji twórczej i poleciała*

2 comments:

Anonymous said...

Skąd ja znam tę fotencje :D

nieźle Ci idzie :)

Szymon/Alus Van Zuoo said...

Hmm :] też nie umiałem na to pytanie odpowiedzieć :] nie martw się:] ...
Ja zostałem co najwyżej to pierwszy raz w Życiu wódeczką oblany:P :> ZDjęcie fajne :]:> utwór też :]